Brev:
Mad til dreng på 6½ mdr
16. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Mad til dreng på 6½ mdr
Hej
Jeg har en dreng på 61/2 måned - han vejer 9,3 kg og måler 70 cm. Min sundhedsplejerske siger, at han skal have 3-4 skemåltider om dagen. Mit spørgsmål er så om det er ok, hvis han f.eks. får jordbærgrød m/A-38 om formiddagen, fuldkornsgrød om middagen, banangrød m/A-38 om eftermiddagen og endelig kartoffelmos m/grøntsager og kød? Han skal også have min. 500 ml. modermælkerstatning ved siden af.
Med venlig hilsen
Line